Zdobądź dogłębne zrozumienie zachowań ludzkich społeczeństw i jednostek, a następnie wykorzystaj swoją wiedzę w szerokim zakresie karier.
Na tym kursie poznasz światy społeczne, w których żyją ludzie, a także ich zaskakujące cechy i możliwe przyszłości. Pomożemy Ci opracować nowe metody rozumienia ludzkiej egzystencji, a także nowe spostrzeżenia, które podważają sposób, w jaki wiele osób postrzega świat.
W szczególności badamy, dlaczego ludzie żyją, pracują i wchodzą w interakcje w ich sposób. Jakie są przyczyny i skutki ich wyborów? Jak wpływają na nie czynniki takie jak kultura popularna? Jak postrzegane są i traktowane w społeczeństwach takie kwestie, jak płeć, rasa, polityka, przekonania i edukacja?
Wiele organizacji, od rządów po agencje reklamowe, zadaje te podstawowe pytania przy planowaniu następnego ruchu. Ten kurs zapewni Ci wiedzę socjologiczną, umiejętności i techniki umożliwiające znalezienie odpowiedzi.
Różnorodne dogłębne podstawowe moduły wprowadzą Cię w różne obszary socjologii, a także w specjalistyczne zainteresowania, takie jak przestępczość i dewiacje, relacje między płciami, rasę i rasizm oraz teorię społeczną. Treść kursu odzwierciedla zmieniające się akcenty i zmiany w socjologii, dzięki czemu masz pewność, że nauczysz się aktualności.
Jednocześnie rozwiniesz swoje umiejętności jako niezależny, kreatywny, krytyczny myśliciel, który może analizować złożone sytuacje i śmiało kwestionować założenia „zdrowego rozsądku”. Będzie też wiele okazji do spersonalizowania swoich studiów w drugim i trzecim roku, aby odzwierciedlić Twoją karierę i cele zawodowe.
Będziesz mógł odwiedzać sądy i więzienia, brać udział w debatach Anglia Graduate Society i podejmować projekty badawcze dla Peterborough Environment City Trust. Mamy również aktywne Towarzystwo Nauk Społecznych, które organizuje gościnne wykłady i wycieczki.
W najnowszym ćwiczeniu dotyczącym oceny badań wielu naszych naukowców zajmujących się naukami społecznymi zostało wysoko ocenionych za swoją pracę badawczą. Przyczyniają się do różnych projektów, w tym do prac Kultur Instytutu Badań nad Gospodarką Cyfrową (obecnie StoryLab).
Więcej informacji o tym kierunku znajdziesz tu>>